loadingimg

Wczytuję dane...

Kontakt

Infolinia: 801  011  318


Tel: + 48 71 72 42 892


48672922

Zaufane Opinie

Płatności

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl

Regulamin sklepu

Home     Regulamin sklepu     Polityka prywatności     Kontakt


Regulamin sklepu Swiss Vital

§ 1. INFORMACJE OGÓLNE I DANE KONTAKTOWE

1.1 Sklep internetowy Swiss Vital prowadzony jest przez spółkę Swiss Vital Sp. z o.o., ul. Zachodnia 33/7, 53-643 Wrocław, wpisaną do Rejestru Predsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000298569 - prowadzonego przez VIII Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego Poznań Nowe Miasto i Wilda, dalej o numerach: Regon: 300726495, NIP: 787-205-48-55 (dalej: Sprzedający).

1.2 Administratorem danych osobowych jest spółka Swiss Vital Sp. z o,o, z siedzibą we Wrocławiu, ul. Zachodnia 33/7, 53-643.

1.3 Dostęp do Regulaminu każdy użytkownik może uzyskać w dowolnym momencie, poprzez „kliknięcie” linku „Regulamin” umieszczonego na stronie sklepu

1.4 Dane bankowe Sprzedającego to: nr konta: 76 1160 2202 0000 0001 0514 2101, Milenium Bank.

1.5 Sprzedający pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 20.00, w soboty od 9.00 – 14.00.

1.6 Sprzedający udziela wszelkich informacji pod numerem telefonu: komórkowego: + 48 607 11 99 00; stacjonarnego: +48 71 72 42 892  oraz poprzez infolinię: 801 011 318 lub pocztą elektroniczną (info@swissvital.pl).

1.7 Odbiór osobisty towaru możliwy jest w magazynie spółki przy ul. Klecińska 5, 54 - 413 Wrocław, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10.30  do 14.00 pod warunkiem poprzednego uzgodnienia terminu wizyty telefonicznie (+48 607 11 99 00 ) lub drogą mailową (info@swissvital.pl).

1.8 Informacje o produktach w sklepie m.in. zdjęcia, opisy, ceny stanowią zaproszenie do złożenia oferty zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu. Nie stanowią one również zapewnienia Sprzedawcy w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002r. , Nr. 141, poz. 1176 ze zmianami)

1.9 Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp.

1.10 Zdjęcia i prezentacje oferowanych produktów są przykładowe i służą prezentacji konkretnie wskazanych na nich modeli.

§ 2. STRONY TRANSAKCJI  

2.1 Zamówienie w sklepie internetowym może złożyć każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i jest zameldowana na pobyt stały lub tymczasowy na terytorium Polski, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, (dalej Kupujący).

2.2 Drugą stroną transakcji jest spółka Swiss Vital Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu wg § 1.1., zwana dalej Sprzedającym.

2.3 Sprzedający podejmuje wszelkie możliwe i nakazane odpowiednimi przepisami prawa środki techniczne i organizacyjne służące ochronie danych osobowych Kupujących, w szczególności zapobiegające  pozyskaniu i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych podawanych podczas rejestracji.

2.4 Kupujący, który skorzystał ze sklepu, zobowiązany jest do:

- Niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa;

- Korzystania ze sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania;

- Nierozsyłania i nieumieszczania w ramach sklepu niezamówionej informacji handlowej;

- Korzystania ze sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Administratora sklepu;

- Korzystania z treści zamieszczonych na stronach sklepu do użytku własnego;

- Korzystania ze sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz postanowieniami Regulaminu.

2.5 Umowa sprzedaży zawierana jest między korzystającym ze sklepu (Kupujący), a Sprzedającym.

§ 3. SPRZEDAWANE PRODUKTY

3.1 Sprzedający prowadzi sprzedaż towarów (dalej: Produkt). 

3.2 Przedmiotem działalności Sprzedającego jest: sprzedaż przez Internet pod adresem  http://swissvitalsklep.plróżnorodnych produktów. Należą do nich: karmy oraz inne artykuły dla  psów I których szczegółowy spis wraz z podaniem cen jednostkowych znajduje się na stronie internetowej sklepu.

3.3 Zawartość sklepu internetowego Sprzedawcy nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez Kupującego nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy, a jedynie ofertę kupna określonego Produktu.

3.4 Wszystkie Produkty są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta lub dystrybutora.

3.5 Zdjęcia Produktów oraz zdjęcia zamieszczone na stronach katalogowych stanowią ilustrację poglądową, które w niektórych przypadkach mogą różnić sięod rzeczywistego wyglądu produktu, co nie wpływa na właściwości Produktu prezentowanego.

3.6 Produkty promocyjne, wyprzedażowe bądź Produkty nie należące do stałej oferty Sprzedającego są dostępne w ilości ograniczonej. Realizacja zamówienia na te Produkty uzależniona jest od kolejności wpłynięcia zamówienia. 

3.7 Dowodem zakupu w sklepie Swiss Vital jest faktura VAT lub paragon wystawione na firmę lub osobę fizyczną na podstawie danych wpisanych przy składaniu zamówienia.

§ 4. REALIZACJA ZAMÓWIENIA 

4.1 Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze sklepu jest jest rejestracja (w odniesieniu do Kupującego, który nigdy nie dokonał zakupu bądź nie założył konta u Sprzedającego) oraz  zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja, wraz z pozostałymi warunkami sprzedaży oraz Polityką prywatności i klauzulami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych.

4.2 Kupujący może złożyć zamówienie bez konieczności trwałego rejestrowania swoich danych w bazie sklepu (tzw. zakupy bez rejestracji).

4. 3 Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w procesie zamawiania wszystkich wymaganych danych koniecznych do wysyłki lub systemowego wygenerowania faktury VAT lub paragonu fiskalnego.

4.4 Zamówienia w sklepie internetowym Sprzedającego można składać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Jedynie zamówienia składane telefonicznie oraz pocztą elektroniczną przyjmowane są zgodnie ze wskazaniami par 1.5.

4.5 Do złożenia zamówienia niezbędne jest posiadanie własnego konta poczty elektronicznej oraz telefonu kontaktowego lub komunikatora gg. Aby zawrzeć umowę sprzedaży, należy złożyć zamówienie w jakiejkolwiek dostępnej formie:

a) na stronie sklepu: www.swissvitalsklep.pl,

b) telefonicznie: pod numerem +48 607 11 99 00, + 48 71 72 42 892,

c) pocztą elektroniczną na adres: info@swisvital.pl., zamowienie@swissvital.pl,

d) za pomocą komunikatora gg: 48672922

4.6 Informacje zawarte w zamówieniu powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. Sprzedający zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane dane są na tyle niedokładne, że uniemożliwiają realizacje zamówienia, w szczególności uniemożliwiają, prawidłowe doręczenie przesyłki. Przed odmową realizacji Sprzedający podejmie próbę kontaktu z Kupującym w celu ustalenia danych w zakresie umożliwiającym zrealizowanie zamówienia. 

4.7 Sprzedający  podejmuje wszelkie możliwe i nakazane odpowiednimi przepisami prawa środki techniczne i organizacyjne służące ochronie danych osobowych Kupujących, w szczególności zapobiegające  pozyskaniu i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych podawanych podczas rejestracji. 

4.8 W przypadku braku towaru Kupujący jest o tym informowany. W szczególności dotyczy to towaru, który jest w danej chwili niedostępny. W takiej sytuacji Kupujący zawsze otrzymuje informację od Swiss Vital, kiedy możliwa jest dostawa brakującego towaru.  

4.9 Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży Produktu pomiędzy Kupującym a sklepem internetowym Sprzedającego.

4.10 Sprzedający zastrzega sobie prawo do weryfikacji zamówienia w przypadkach budzących uzasadnione obawy oraz gdy nie jest przestrzegany ninijszy Regulamin. W takiej sytuacji Sprzedający może odstąpić od realizacji zamówienia.

§ 5. CENY PRODUKTÓW

5.1 Podane ceny Produktów sąpodawane w polskich złotych (PLN)

5.2 Ceny podane są cenami brutto i zawierają podatek od towarów i usług według stawki określonej obowiązującymi przepisami prawa.

5.3 Cena Produktu nie zawiera opłat za jego dostarczenie do Kupującego.

§ 6. SPOSOBY PŁATNOŚCI

6.1 Sprzedający oferuje określone formy sposoby płatności na zamówienie Kupującego:

a) Przelewem bankowym na konto sklepu, podanego w § 1.4 niniejszego Regulaminu przy użyciu systemu płatności internetowych, np. transakcje.pl, lub bezpośrednio z konta Kupującego,

b) Gotówką przy odbiorze osobistym podczas odbioru Produktu w magazynie Sprzedającego lub w przypadku wysyłki za pobraniem - zapłata następuje podczas odbioru przesyłki od pracownika firmy kurierskiej/Poczty Polskiej.

c) Kartą kredytową bądź płatniczą.

d) Za pośrednictwem systemu sprzedaży ratalnej, np.: Żagiel S.A..

 § 7. DOSTAWA - TERMINY, SPOSÓB I KOSZTY

7.1 Dostawa Produktów odbywa się w wybrany przez Kupującego sposób i na wskazany przez Kupującego adres.

7.2 Kupujący ma do wyboru następujące formy dostawy:

a) dostawa transportem własnym Sprzedającego na terenie Wrocławia,

b) dostawa za pośrednictwem firm kurierskich, np. FEDEX,

d) dostawa za pośrednictwem Poczty Polskiej,

e) odbiór osobisty w magazynie Sprzedającego.

7.3 Do wszystkich Produktów dostarczonych: Za pobraniem doliczona jest jednorazowo kwota 2,50 zł. Szczegółowe inforacje dotyczące kosztów dostawy Produktów znajdują się w zakładce sklepu KOSZTY DOSTAWY.

7.4 W zależności od wybranej przez Kupującego formy dostawy termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem, natomiast w przypadku wpłaty na konto bankowe od 1 do 3 dni roboczych od momentu wpłynięcia przelewu na konto Sprzedającego.

7.5 W dniu nadania przesyłki Kupujący otrzymuje pocztą elektroniczną informację o numerze przesyłki.

7.6 Podczas odbioru Produktów Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia Produktu pod kątem zgodności z zamówieniem oraz ewentualnych uszkodzeń powstałych podczas transportu.

7.7 W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości należy spisać z pracownikiem firmy kurierskiej/ Poczty Polskiej protokół szkody, który winien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków. Jeżeli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera/ przedstawiciela Poczty Polskiej, należy skontaktować się z firmą kurierską/ Pocztę Polską i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu.  Protokół należy przesłać niezwłocznie do siedziby Swiss VitalReklamacje mogą być zgłaszane w przeciągu 5 dni od daty doręczenia przesyłki, po tym terminie reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane.

7.8 W przypadku odbioru Produktów w magazynie Sprzedającego Kupujący jest tak samo zobowiązany do sprawdzenia przestłki pod kątem ewentualnych uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz jego kompletności. Ponadto, Kupujący, który w zamówieniu jako sposób płatności wskazał formę gotówkową oraz jako miejsce odbioru wskazał magazyn Sprzedającego, zobowiązany jest do dokonania najpóźniej do końca następnego dnia roboczego, od momentu otrzymania informacji o możliwości odbioru.

7.9 Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu uszkodzenia towaru.

7.10 Bez względu na miejsce odbioru Produktów, odbiór musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Złożony podpis będzie traktowany jako potwierdzenie zgodności zamówienia z zawartością przesyłki.

7.11 Z chwilą odbioru przez Kupującego przesyłki, na Kupującego przechodzą korzyści i ciężary związane z Produktami oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty i uszkodzenia Produktów.

7.12 Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Kupujacego w zamówieniu, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zamówienia ponosi Kupujący.

§ 8 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

8.1 Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebiezpieczny z 2 marca 2000 (Dz. U. z 2000 r., Nr 22, poz. 271 ze zmianami), Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni kalendarzowych począwszy od dnia odbioru Produktów.

8.2 W celu usprawnienia procesu odstąpienia od umowy, Kupujący proszony jest o przesłanie na adres e-mail: info#swissvital.pl dokumentu zwrotu i wymiany- dostępny pod tym adresem. Kupujący zobowiązany jest jednak do wysyłki pisemnego oświadczenia na adres Sprzedającego: SwissVital Sp. z o.o., ul. Zachodnia 33/7, 53-643 Wrocław..

8.3 Kupujący w związku z odstąpieniem od umowy zobowiązany jest do zwrócenia Sprzedającemu Produktów w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu na adres: SwissVital Sp. z o.o., ul. Zachodnia 33/7, 53-643 Wrocław.

8.4 Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od daty odstąpienia od umowy.

8.5 Koszy przesyłki ze zwracanymi Produktami ponosi Kupujący.

§ 9 PROCEDURY REKLAMACYJNE

9.1 Każdy oferowany Produkt jest fabrycznie nowy i oryginalny.

9.2 Do zakupionego Produktu zawsze wystawiana jest faktura VAT lub Paragon, która stanowi podstawę do wniesienia reklamacji.  

9.3 Zgłoszenie reklamacji odbywa się telefonicznie pod numerami: +48 607 22 99 00  lub za pomocą poczty elektronicznej: reklamacja@swissvital.pl.

9.4 Wszelkie zapytania i wątpliwości po stronie Kupującego dotyczące zakupionego Produktu będą podstawą wyjaśnień różnic pomiędzy stanem faktycznym a właściwym dla danego Produktu.

9.5 Po określeniu przyczyny nieprawidłowego funkcjonowania Produktu dział reklamacji informuje Kupującego o dalszych postanowieniach.

9.6 Wprzypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji nowy Produkt zostanie wsysłany do Kupującego bądź zwracane są pieniądze na nuer konta bankowego wskazany przez Kupującego w przeciągu 7 dni.

§ 10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I POLITYKA PRYWATNOŚCI

10.1 Przysługuje Państwu prawo do żądania informacji o treści przechowanych na Państwa temat danych, jak również prawo do żądania zmiany, zablokowania lub usunięcia danych, a także prawo do sprostowania błędów, uzupełnienia lub uaktualnienia Państwa danych. Prosimy w tym celu o kontakt pod adresem: info@swissvital.pl

10.2 Pełna treść Polityki Prywatności oraz Ochrony Danych znajduje się w osobnej zakładce/ stronie "Polityka Prywatności". 

§ 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

11.1 Wszystkie znajdujące się w witrynie internetowej Swiss Vital znaki towarowe i nazwy firm, użyte zostały jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm.

Spółka SwissVital Sp. z o.o.


.Informacje zawarte w formularzu powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. Wearco Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane dane są na tyle niedokładne, że uniemożliwiają realizacje zamówienia, w szczególności uniemożliwiają, prawidłowe doręczenie przesyłki. Przed odmową realizacji Wearco Sp. z o.o. podejmie próbę kontaktu z Klientem w celu ustalenia danych w zakresie umożliwiającym zrealizowanie zamówienia. 

7.Sklep podejmuje wszelkie możliwe i nakazane odpowiednimi przepisami prawa środki techniczne i organizacyjne służące ochronie danych osobowych Klientów, w szczególności zapobiegające  pozyskaniu i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych podawanych podczas rejestracji.

8.Użytkownik, który skorzystał ze sklepu, zobowiązany jest do:

-Niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa;

-Korzystania ze sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania;

-Nierozsyłania i nieumieszczania w ramach sklepu niezamówionej informacji handlowej;

-Korzystania ze sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Administratora sklepu;

-Korzystania z treści zamieszczonych na stronach sklepu do użytku własnego;

-Korzystania ze sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz postanowieniami Regulaminu.