loadingimg

Wczytuję dane...

Kontakt

Infolinia: 801  011  318


Tel: + 48 71 72 42 892


48672922

Zaufane Opinie

Płatności

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl

Jak kupować?

       

NAWIGACJA SKLEPU

Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, by zakupy w naszym sklepie były proste i szybkie. Każda ze stron została przedstawiona w czytelny sposób, natomiast intuicyjny system nawigacji pozwala bez problemu znaleźć każdy potrzebny Produkt. Po najechaniu kursorem na daną zakładkę, czy kategorię, zostaje ona podświetlona. Dodatkowo kategoria, w której aktualnie znajduje się Klient jest również podświetlona, dzięki czemu jest cały czas informowany o tym, w którym miejscu w drzewie kategorii produktów aktualnie się znajduje.

Powrót na stronę główną sklepu jest możliwy z każdej dowolnej podstrony. Wystarczy kliknąć logo  znajdujące się w lewym górnym rogu lub odnośnik „Strona główna” znajdujący się na górnej belce.

Klient w każdej chwili może się wylogować/zalogować do sklepu. Następuje to poprzez znajdujący się na samej górze strony odnośnik „Zaloguj” / „Zarejestruj mnie’.

Klient w każdej chwili może skontaktować się z obsługą sklepu, a pomocna w tym będzie strona „Kontakt”, do której odnośnik znajduje się w górnym menu sklepu oraz w stopce strony, w dziale „Informacje”. Znajdują się tam wszelkie dane teleadresowe.

Na samej górze strony sklepu znajduje się prosta w obsłudze wyszukiwarka produktów, która jest zawsze widoczna na stronie sklepu. Po wpisaniu określonego słowa (określonych słów) wyszukiwarka wyświetli wszystkie produkty odpowiadające wpisanym kryteriom.

W sklepie Swissvital jest także dostępna możliwość przeglądania kategorii produktów. Są one widoczne w lewym, bocznym panelu sklepu. Po najechaniu kursorem na odpowiednią kategorię, zostaje ona podświetlona.

Jeżeli po wejściu w odpowiednią kategorię Klienta zainteresuje konkretny produkt, może po prostu poprzez kliknięcie na jego nazwę przejść na jego stronę lub bezpośrednio włożyć go do koszyka, używając w tym celu czerwonego przycisku z symbolem koszyka.

Po przejściu na stronę danego produktu Klient może się zapoznać ze dokładnym opisem towaru oraz z jego szczegółowymi cechami, np. skład, czy przeznaczenie. Na stronie produktu znajduje się także informacja, czy dany produkt jest aktualnie dostępny oraz jaki jest szacowany czas realizacji zamówienia. Dodatkowo przy każdym zakupie Klient może się wspomóc ocenami innych Klientów, widocznymi w zakładce „Opinie Klientów”. Każdorazowo na stronie wyświetlane są także polecane produkty, powiązane z wybranym przez Klienta produktem.

Po przejściu na kartę produktową produktu jest także możliwość dodania go do koszyka.    

 

 

KOSZYK SKLEPOWY

Koszyk sklepowy jest miejscem, w którym przez cały czas, aż do momentu finalizacji zamówienia w sklepie przechowywane są zakupy. Każdy towar przed zakupem musi najpierw trafić do koszyka. Dodanie ich jest możliwe poprzez odpowiednie przyciski znajdujące się przy każdym z produktów. W przypadku, gdy dodanie danego towaru do koszyka nie będzie możliwe, oznacza to, że jest on chwilowo niedostępny.

Zawartość koszyka przez cały czas wyświetlana jest u góry strony, dzięki czemu można to cały czas kontrolować. Dodatkowo jego zawartość można modyfikować w każdej dowolnej chwili przed finalizacją zakupów. W przypadku, gdy Klient zmieni zdanie na temat chęci dokonania zakupu danego towaru, może go w każdej chwili usunąć ze swojego koszyka klikając kursorem myszki znak kosza w polu „Usuń’’. Jeżeli Klient chce kupić więcej niż jedną sztukę danego produktu, należy w polu „Ilość’’ wpisać odpowiednią liczbę, a wartość zamówienia przeliczy się automatycznie.  

 

 

PROCES SKŁADANIA ZAMÓWIENIA

Cały proces składnia zamówienia został podzielony na pięć etapów:

Twoje zamówienie – Pierwszy etap to weryfikacja zamówienia Klienta. To tutaj znajdują się wszelkie informacje dotyczące zamawianych produktów (ilość, rodzaj, wartość zamówienia). To także tutaj Klient może wybrać najdogodniejszy dla siebie sposób dostawy (kurier Fedex, Poczta Polska, odbiór własny, transport własny na terenie Poznania) oraz formę płatności (przelew na konto bankowe, płatność gotówką, płatność za pobraniem, za pomocą Transferuj.pl). Także na tym etapie Klient może skorzystać w koszyku zakupowym z posiadanych rabatów lub kodów rabatowych.

Logowanie – Drugim etapem jest zalogowanie się do sklepu. W tym celu należy skorzystać z danych, które zostały podane podczas wcześniejszej rejestracji w sklepie. Zakupu można dokonywać także, jako niezarejestrowany użytkownik, jednak pamiętaj, że jako zarejestrowany masz więcej możliwości. Czynność ta jest całkowicie bezpieczna, gdyż nasz sklep jest chroniony przez standardy bezpieczeństwa SSL.

Podaj dane dostawy – Kolejnym etapem składania zamówienia jest podanie adresu, na który ma zostać wysłane zamówienie. Jeżeli zalogujesz się, wówczas dane adresowe zostaną uzupełnione automatycznie, zgodnie z informacjami, które Klient podał podczas rejestracji. Jeżeli Klient zamierza dokonać zakupu bez rejestracji, w tym kroku należy podać wszelkie dane oraz adres, na który ma zostać wysłana przesyłka.

Potwierdzenie zamówienia – Na tym etapie Klient jest zobowiązany do potwierdzenie składanego zamówienia, w celu weryfikacji poprawności zakupu oraz danych, na który ma zostać wysłana przesyłka.

Podsumowanie – Ostatnim etapem jest podsumowanie zamówienia. W tym miejscu Klient jest informowany o złożonym zamówieniu. Na ekranie monitora oraz w e-mailu potwierdzającym złożone zamówienie Klient otrzyma wszelkie dane do przelewu na konto bankowe Sklepu. Na adres e-mail Klient otrzyma od Obsługi Sklepy wiadomość potwierdzającą złożone zamówienie, zawierającą prośbę o potwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie w specjalnie skonstruowany link.

Jeżeli podczas składania zamówienia Klient zalogował się danymi podanymi podczas procesu rejestracji, będzie miał możliwość przejrzenia historii swoich zamówień oraz ich statusu po ponownym zalogowaniu się na stronie Swissvital (przy pomocy odnośnika „Zaloguj się” znajdującego się w górnej części strony). Informacja o zmianach statusu zamówienia będzie również wysłana do Klienta na podany przez niego podczas składania zamówienia adres e-mail. Gdy zamówienie zostanie wysłane, Klient również zostanie poinformowany o tym drogą mailową.

Obsługa Sklepu prosi, aby każdorazowo Klient zwracał uwagę na stan przesyłki podczas jej odbioru. Ewentualne uwagi lub wątpliwości dotyczące stanu przesyłki, prosimy zgłaszać niezwłocznie listonoszowi lub kurierowi. W przypadku jakichkolwiek trudności, prosimy o kontakt z obsługą sklepu.